Söndag, i Tumba

Igår kom mamma och Camilla och åt middag med oss, kycklinggryta med ris. Pappa följde inte med för han blev försenad så han hann inte ens tillbaka till jobbet innan mötet. Patrik åkte till sin farmor vid halv åtta och han bestäde sig för att sova över där så då frågade jag mamma om jag fik sova hos dom. Och självklart fick jag gör det! Vi kollade en del på eurovision song contest, vi kollade tills Sverige kom sen åkte vi till Tumba. Lippa somnade i bilen och när vi kom hem så vaknade hon inte av verken att bli upplockad ur bilbarnstolen eller av att ta av henne tröjan somm v hade över pyjamasen.  Så jag gick och la mig med henne så såg inte när Sverige förlorade. hur sjutton kunde dom komma på artonde plats? Tyckte "experterna" sa att dom låg på top fem.

Vid ett skulle pappa gå och lägga sig och kollade in hos mig, och jag var ju vaken för det var så äckligt varmt. Så pappa satt och kollade på Lippa en stund och så pratade vi. Vi kom fram till att pappa och jag är äckligt lika varann, inte bara utseende mässigt utan på insidan också. Båda är lite udda och samtidigt envisa som grisar. Har vi bestämt oss för något så ger vi oss inte förrän vi fått testa det eller fått som vi vill. Vi tyckte det var lite läskigt haha

Snart ska jag gå och klä på mig eftersom vi ska till Amanda. Patrik och jag skulle mötas i Vårsta men jag tror nog att jag ska be mamma köra mig till södertälje istället så slipper man knöla rint så mycket.
Men nu ska jag se om jag kan få Lippa att somna.

Här har ni en bild på Lippa kvällen när hon kom hem från BB. Två dagar gammal.


image23


Kommentarer
Postat av: Sara

oj va liten :) sötis!

Postat av: Anonym

Vad är en namnfest för något?

2007-05-13 @ 15:17:26
Postat av: Johanna

Guuud så söt hon är! Bilden är helt underbar ju!! :)

2007-05-13 @ 15:52:21
URL: http://intesomjag.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback