Söndag, svar på två frågor

Svar på anonyms (skulle vara roligt om ni ville skriva namn) kommentar:
Istället för att ha ett dop så har man en fest, ger barnet lite presenter och sånt där precis som när man döps. Men man blir ju inte döpt på riktigt eftersom det inte är någon präst eller så med. Vet inte riktigt hur jag ska förklara på ett bra sätt, men jag hoppas att anonym förstår lite bättre nu i alla fall.

Svar till Ks kommentar:

Pappan, eller Patrik som han heter var inte med under själva födseln pga att han har det jobbigt med sjukhus. Han tycker inte om att vara på sjukhus överhuvudtaget så vi kom överrens om att jag får nog större nytta av att ha min mamma hos mig. Och så tycker han dessutom inte om att se mig ha ont, så dom två sakerna ihop skulle nog inte bli så bra.

Jag hade tänkt att skriva ett "riktigt" inlägg också, men har helt och hållet hjärnsläpp och kommer inte på ett skit att skriva om. Äsch, får väl skriva mer imorgon när mitt riktiga inlägg kommer och ännu en smaskig bild på Lippa. Ska snart ge henne lite mer mat innan vi ska sova för natten.

God natt!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback