Tisdag, allergiskit

Igår kväll åkte mamma och jag och hämtade mitt täcke, min kudde och lite kläder till mig och Lippa. Vi tog även med oss babygymmet och några av doppresenterna.
Igår var en ganska jobbig dag, allting kändes som det gick åt helvete och jag visste inte vart jag skulle ta vägen av ilska. Jag fattar inte varför det skulle behöva bli såhär. Nu känns det som att allt är värre än det var innan.

Och inte nog med det så känner jag av pollen så jäkligt nu. Ögonen kliar dygnet runt och nyser lite hela tiden. Min hals är helt irriterad, utan på alltså, vilket den blir varje år när allergin sätter igång. Måste nog ta mig till apoteket idag eller imorgon och köpa allergitabletter och ögondroppar. Hade hoppats på att slippa det i år för det började så bra, men men!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska kanske träffa Elin sen. Men det beror lite på vädret, just nu lockar det inte att gå ut när det är molningt och lite mörkt. Så vi skulle avakta till eftermiddagen och kolla om det blev bättre väder då. Annars skulle vi nog ta det imorgon.
Annars får väl Lippa och jag bara ta det lugnt idag, vilket skulle vara ganska skönt det också.

Här kommer underbara Lippa i sin dregellapp. Lika söt som vanligt!

image35

Ä l s k a r  d i g  L i p p a ,  d u  ä r  m i t t  a l l t !

Kommentarer
Postat av: Kusifinen

Finns här om det är något eller du behöver det... Filippa är söt som alltid! Hoppas det löser sig för er och blir bra, åt vilket håll det är blir, att ni får må bra och vara lyckliga i alla fall!!! kram

Postat av: Filippas Pappa..

Älskar er!
längtar tills i helgen!
har fått ny lägenhet nu, med lite tur så kanske man kan ta vårsta snart oxå!
Älskar er mina sötnosar puss puss

2007-05-22 @ 13:33:47
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ja visst hade han gjort det fint :)
Hoppas att det går bra för er lilla familj och att din allergi blir bättre :)
Take care!
Kramar

2007-05-22 @ 13:38:46
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: Emelie

kommer du på mammagruppen imorgon?:P

2007-05-22 @ 15:51:13
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback