Tisdag, en bra dag

Idag har Lippa och jag varit med Elin. Vi möttes vid Kassmyraskolan och sen gick vi till Tumba centrum där vi köpte lite godis och en cola. Sen tog vi 718 upp till henne och kollade på tv och pratade medan vi smaskade på godiset. Elin passade på att ta lite kort på Lippa medan hon sov så fint på henne säng.
När hon äntligen vaknade så charmade hon Elin lite grann. Låg och skrattade och hade sig. Så gulligt så. Sen fick hon mat och en ny blöja innan vi gick ner till Macdonald´s och åt middag. Där satt redan Elins förälrar och åt, så hennes mamma passade Lippa medan vi åt. Jag åt en QP cheese. :)
Tack Elin för en underbar dag då man slapp sitta hemma och stirra. Det får vi gärna göra om!

image36


Jag har lite beslutsångest för imorgon. Vet inte om jag ska åka till nynäs och gå på mammagruppen eller inte. Det blir ju en bra bit att åkahär ifrån. Kommer behöva åka här ifrån vid halv tolv eller något sånt för bussen går tolv från våsta. Och sen kommer jag inte vara i vårsta förrän vid fem på kvällen. Det känns lite små jobbigt. Men samtidigt skulle det vara kul att ha något att göra. Men men får se vad jag väljer imorgon.

Kommentarer
Postat av: klara :D

himla söt bild!
och jätte fina kläder!!

2007-05-22 @ 21:21:43
Postat av: Eline

det har varit jätteskoj idag och du har mitt nummer så hör av dig gumman, jag umgås mer än gärna med dig! och ditt charmtroll till bebis också:) puss på er, sov gott inatt!

Postat av: Mikaela

Vad skönt det ser ut på bilden :)

2007-05-22 @ 21:44:55
URL: http://mikaela85.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback