Tisdag, en hemlighet och babymassage

Imorse vaknade sömntutan inte förrän vid tio, så hon tog ut sin lilla sovmorgon idag. Sen vid halv två så var vi på babymassage vilket Lippa verkade tycka var si sådär. Hon skrattade och tyckte det var kul, men jag tror inte det var själva massagen för hon sprattlade runt hela tiden och lyckades till och med vända sig från rygg till mage. Så allt slit i går kväll lönade sig. Men jag tror att det  var omedvetet som hon råkade vända på sig. Så tror det tar ett tag innan hon gör det igen.

Händer i veckan:
Imorgon: Antagligen hämta nyckeln till församlingshemmet
Torsdag: Åka hem till mamma i Tumba om hon är frisk då
Fredag: Klippa mig, hoppas det blir fint. :)
Lördag: Fixa inför dopet
Söndag: Dop

Egentligen hade jag inte tänkt nämna det här i bloggen men nu gör jag det ändå. Från och med efter dopet så kommer jag bo i Tumba hos mina föräldrar. Det har ingenting med att
Patrik och jag skulle slutat älska varandra eller något sånt. Vi är fortfarande tillsammans och jag kommer vara hos honom på helgerna och titta förbi när jag ska till BVC och sånt. Men just nu så funkar det inte att vi bor tillsammans och jag tänker inte skriva hela sanningen om varför. Det kanske jag gör med tiden, men just nu blir det bara det här.

Vill bara tacka för alla supersöta kommentarer om att Lippa är söt och att jag verkar vara en underbar mamma. Det värmer ordentligt att ni verkar tycka det.
Men här kommer en supersöt bild på Lippa. Hon sitter i mitt knä och kollar på tv.
image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att ni gör rätt i att vara isär varandra ett tag om ni känner för det eftersom det kan rädda erat förhållande och det kan ni heböva =9 ni ser varandra 24/7

och jag tror ni kommer att flytta ihop igen inom kort =)

jag hålle rpå er och tror på eran kärlek till varandra

och hon är lika charmig och söt som vanligt =)

MVH Jenny

2007-05-15 @ 18:00:05
Postat av: Mikaela

Haha ja, du får skylla på det ;)
Att bli (en väldigt bra) mamma ger ju vuxenpoäng ;)

Tycker det är synd att du flyttar till Tumba igen, men samtidigt så förstår jag dig. Du har ju inte riktigt känt dig hemma här i Ösmo om jag förstått det rätt.
Sen har Patrik pratat lite med mig om det,hoppas du inte tar illa upp.

Det löser sig tjejen, snart bor ni ihop som en familj igen, i Tumba eller på någon annan plats där ni båda trivs :)

Många kramar
Mikaela

Postat av: Mikaela

Ps. Lippa är godissöt som vanligt :D Ds.

2007-05-15 @ 18:59:30
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: Mikaela

Tack själv man blir alltid lika glad när man får kommentarer från dig och Patrik :)

Ja man får nöja sig med att lägga in gulliga bilder på katterna i väntan på barn :)
Det kommer dröja några år innan vi skaffar det.
Alla är inte lika modiga som er :)

Skönt att d tycker att det var ok :)

Kramar!

2007-05-15 @ 20:03:47
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: klara :D

vilken söt bild :D

2007-05-15 @ 20:51:36
Postat av: Mikaela

Vad skulle jag sakna? :)
Tack för igår, jag hade det jätte trevligt :)

2007-05-16 @ 12:23:15
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ja! Undra va det var någonstans!

2007-05-16 @ 13:42:57
URL: http://mikaela85.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback