Tisdag, hos Elin, inget internet hemma

Ska börja med att säga att vi inte har något internet hemma för tillfället. Vi får tillbaka det på fredag trodde dom. Så tills dess så blir det nog inte speciellt mycket bloggande. Men just nu sitter hemma hos Elin så passa på att skriva lite medan hon leker med Lippa.

Igår gjorde vi inte speciellt mycket. Gick ner till Ica och mötte Camilla där när hon sluatade skolan och handlade lite grejer till mamma och skickade tillbaka några böcker åt henne. Passade även på att handla nya blöjor när vi var där, Libero. Ska se om dom läcker lika mycket när hon bajsar. För i söndags bajsade hon så mycket så det ran ut vid låret och blev en stor pöl på golvet. Det var inte överdrivet trevligt.
Sen igår kväll så åkte vi till maxi och handlade lite mat. Där hittade jag ett nagelsett för bebisar. Och så hittade jag världens sötaste kläder, men dom fanns bara i 50/56 och det är på tok förlitet. Idag har hon på sig kläder som är 68.
Igår hände det inte så mycket mer än så.

Och idag som jag redan nämnt är jag med Elin. Vi har precis ätit en varsin panpizza och nu sitter vi i hennes rum och kollar på Ellen. Inte världens bästa program men jag sitter ju här så det spelar ju ingen roll.
Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna här, men det blir nog inte överdrivet länge för Elin ska solduscha senare. Så får se hur länge man stannar. Sen ska jag inte göra speciellt mycket. Måste bada Lippa, hon luktar spya. Så får se vad hon hittar på för busigheter ikväll i badet då. Raporterar om dom så får jag har tillgång till internet.

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för sitter ju inte vid min eller mammas data. Jag som hade tagit massa fina bilder på henne när hon ligger på babygymmet på mage. Och så har jag bilder på henne med sin keps. :)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback