Tisdag

Glömde bort att skriva igår. Eller just när jag skulle börja skriva så vaknade Filippa och jag var ensam hemma med henne. Och sen på kvällen hade jag så mycket annat att tänka på så det blev bara inte så. Lippa och jag gjorde egentligen inte speciellt mycket. Jag tvättade två maskiner med tvätt och sen mös vi mest. På kvällen gjorde Patrik ordning ett varmt bad med doftljus åt mig. Och sen gjorde han ansiktsmask på mig. Eget litet spa kan man väl kalla det. ;p

Idag ska jag till mamma igen och äta middag och sådär. Vill passa på att umgås med henne så  mycket som möjligt eftersom vi bara kan ses på helgerna annars. Och man kan ju inte alltid träffas varje helg eftersom det finns annat att göra på helgerna också.

Imorgon ska jag till mammagruppen i alla fall. Ska bli kul. :) Och så ska jag nog till försäkringskassan och banken också angående föräldrarpenningen.
Men nu ska jag testa att ge Lippa mer mat. Hon gnäller och har sig hos Patrik men för en stund sen när jag försökte ge henne mer mat så sket hon i det och jag vet att hon inte ätit tillräckligt för att vara mätt.
Så hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sara

va hätligt med Bad och ansiktsmask :)

Postat av: Jennie

Det där lät grymt mysigt du :D :D

2007-05-01 @ 11:43:27
Postat av: Emelie

Då ses vi på mammagruppen imorgon:)

2007-05-01 @ 14:51:56
URL: http://ungmamma15.blogg,se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback