Torsdag, i Tumba

Igår badade aldrig Lippa, hon sov typ hela kvällen så det var lite svårt att bada henne då. Så ikväll ska hon bara har jag bestämt. Blir det inte av dig vet jag inte vad jag tar mig till. Men hon sov bra i natt även fast hon sov hela dagen igår. Hon vaknade vid kvart över tio, det var riktigt skönt med sovmorgon! :)

Idag är vi och hälsar på min mamma och syster i Tumba. Vi åkte förbi utförsäljnings companiet i Tumba köpcentrum och kollade om dom hade några vita strumpbyxor som hon ska ha under dopklänningen på dopet. Men dom hade inga, bara billiga bodysar. Tre stycken för femtio kronor, så dit ska jag åka efter den 27:de.
Just nu leker Camilla med Lippa, mamma gör ett dopkort åt farmor och jag sitter här och skriver och pratar med Suff och Mikaela på msn.

Lippa ska äta vid fem igen och efter det så ska vi åka hem till Ösmo. Camilla ska sova över hos oss så vi har köpt lite godis som vi ska ha till i kväll. och så blir det väl massa tvtittande eller något sånt. Imorgon ska jag ju klippa mig vid halv ett och Patrik ska träffa Göran vid ett så det blir kanske en halv timme då ingen av oss kan ha henne, så då ska Camilla passa henne. Och efter det så måste Camilla och jag typ åka till Haninge eller något sånt. Måste ha tag på ett par strumpbyxor innan söndag. Eller det kanske räcker med att åka till nynäs och kolla på lindex får se hur det känns imorgon.

Eftersom jag inte sitter vid min egen dator nu så vet jag inte om jag kan lägga upp någon bild på underbara Lippa. Ska se om jag kan ta en från internet, har ju laddat upp en del på familjeliv och playahead. Annars får ni klara er utan en bild idag.
Haha nu hade ni tur, hittade en bild på Lippa och hennes pappa. Bilden är inte nytagen, den är tagen tre dagar innan hennes två månaders dag. Men visst är dom söta mina små godisbitar?!

image27

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dom är så söta så :)

Postat av: Johanna

Vilken tur att du har en så snäll kusifin som råkar tycka om Filippa så mycket! ;) hihi Tar med strumpbyxor så hon slipper frysa lilla fisrumpan du har! ;)
Ska bli så roligt att se er igen!

Kram

2007-05-17 @ 15:56:19
URL: http://intesomjag.blogg.se
Postat av: aune

hmm du vet du är det butiken (utförsäljnings companiet i Tumba) kvar ?? och vilka tider är den öppet... blev lite intresserad ..



mv aune

2008-11-28 @ 15:03:54

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback