Torsdag, och en arg Therese

Till Mikaela:
Det är såhär att i höstas så praktiserade jag på barn- och ungdomsförvaltningen i Botkyrka. Där träffade jag en som heter Babak som var projektanställd där till i sommar. Han blev väldigt intresserad av det jag gjort och tyckte om mitt sätt att tänka på. Så sista dagen så frågade han om jag var intresserad av lite små jobb för honom ibland. Och nu efter ett tag så vill han att jag ska hjälpa honom med en av hans idéer som han har. Jag ska typ sälja olika etjänster på nätet. Jag sköter själva affärerna och kontakten med kunderna och Babak fixar det som kunden vill ha. Det är lite svårt att förklara vad det egentligen är jag ska göra eftersom jag egentligen inte vet allt än. Det kommer väl med tiden under tiden man startar företaget. Men jag tror att det här kan bli kul i alla fall. :)

I natt har Lippa sovit lite oroligt. Hon har vaknat till ganska mycket, men somnat om igen. Men vid halv fyra ville hon ha mat, men hon åt inte speciellt mycket innan hon somnade igen. Och efter det så sov hon faktiskt mycket bättre. Egentligen skulle jag och Filippa till Haninge med
Patrik, hans mamma och en kompis till henne. Men igår fick vi inte något ordentligt svar på när vi skulle åka, någon gång mellan nio och elva. Jo, man tackar! Lippa äter ju var tredje timme så dom kan ju inte tänkt speciellt mycket på henne när dom säger så. Så dom ringde vid nio och sa att vi skulle vara färdiga om 40 minuter för då skulle vi åka. Men stackars lilla Lippa var ju så trött så hon orkade ju knappt öppna ögonen, hon visste inte om hon skulle skratta eller gråta. Och när hon grät höll hon på att somna. När dom kom hade Lippa precis vaknat till liv och ville ha mat så jag hann ju inte följa med för dom skulle ju åka pang boom på en gång. Så typiiiiiiiiskt!! Och så fick man kommentaren "Jag sa ju att ni skulle gå upp tidigt" Det är ju så man vill spy... Nää, blir bara ännu mer irriterad av det här. Om dom kommer hit efter dom har varit och handlat så hoppas jag för deras skull att jag inte är hemma! Moooooooooooooooooorr..!

Jaha vad ska man hitta på idag då. Hade sett fram emot att åka till Haninge idag, men men! Får väl se vad man ska hitta på. Är ju ganska ensam här i Ösmo så finns ju inte överdrivet mycket folk att vara med. När man trodde att man äntligen hittat en i samma båt som man stod ut med så blev man ganska hårt dissad.

Här har ni en bild på världens sötaste unge.

image20

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det låter som om ni har en affärsidé som kan funka ;)

Apropå det där att du känner dig ensam så kan du som sagt bara skrika till om du vill ha promenadsällskap eller nåt :)
För en annan träffar inte så mycket kompisar heller längre, vi har nog vuxit ifrån varann eller så har de flyttat.
Dessutom kan jag smita i från studierna eftersom jag pluggar på distans och kan plugga när jag vill på dygnet.

2007-05-10 @ 12:18:42
Postat av: Mikaela

Lippa är fortfarande lika gullig btw ;)

2007-05-10 @ 12:19:28

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback