Torsdag, tand på väg

Nu tror jag bestämt på att Lippa håller på att få sin första tand. Hon är gnälligare än vanligt och biter på allt hon kommer åt. Dreglar som en vattenkran och är lite varmare än vanligt. Och hennes bajs är mycket lösare än vanligt, spelar ingen roll hur man har henne det rinner ut längst med ryggen ändå. Hel skumt, ska testa liberos blöjor nästa gång det är dags att köpa blöjor. Och se om dom håller bajset i böjan.

Letade efter syntomer när bebisar håller på och få sin första tand och det stod:
- Ökad salivmängd
- Kliar/öm i gomen
- Lätt förhöjd temperatur
- Diarré

Så enligt mig så måste det vara tanden som spökar.

Kommentarer
Postat av: filippaspappa

hihi va mysigt att vår kära lilla dotter börjar få tandsingar :) *myys* :D jobbigt för henne dock.. och jobbigt för älsklingens bröstvårtor haha :)
pusss till mina älsklingar filippa å Therese

Postat av: Anonym

Va kul!

2007-05-25 @ 10:09:51
Postat av: Mikaela

Det var mitt inlägg innan! :D

2007-05-25 @ 10:10:53
URL: http://mikaela85.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback