Torsdag, tredje inlägget idag

Imorgon är det BVC som gäller vid halv två. Egentligen skulle jag dit vid ett men hon ringde hem imorse och sa att jag kunde komma lite senare. Men det dumma är att jag kommer vara i nynäs ett ändå. Suckar tungt! Skulle ju vara roligare om man hade någon med sig så man kunde prata lite där när man får vänta en halv timme. Men får roa mig med Lippa som antagligen kommer sova eller vara hysterisk. haha

Men men ska mata mitt troll nu! Hann inte bli mer än såhär den här gången.
Men måste bara påpeka att det skulle vara roligt om folket kunde börja kommentera igen så man får lite feedback på det man skriver. Inte för att jag egentligen bryr mig, men det är lite roligt ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja , klart du ska få det :D dom senaste bilderna har avrit ursöta på Filippa då blir man verkligen sugen p åatt skaffa barn =9 hon är söt och ser ut som ett charmtroll på de andra bilderna också :D
Ni måste verkligen vara stolta över att vzra föräldrar åt en sån söt liten tjej?!

Hur känns det nu var det som du hade trott att ha barn eller är det lättare/svårare?

Ha det bäst MVH Jenny

2007-05-10 @ 21:46:53
Postat av: Sara

håller med Jenny, ni har en super söt dotter!

Postat av: A

Sitter på din blogg hela tiden men har inte kommenterat ännu. Tycker att den är superbra och att du har en extremt söt liten tös! :)

2007-05-11 @ 12:04:31

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback