TV snack

Nu är det världens drag på lilltjejen. Det är svårt att missa att hon finns när hon "pratar" så högt hon kan. Inte för att en kotte fattar vad hon säger men det är ju söt i alla fall. Skönt att hon verkar må bra igen. :)

Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Kollade först på O.C, men tycker att det har blivit ganska kast. Sen Marissa dog så har det blivit en enda sörja. Det är inte alls roligt att kolla på det längre. Summer är ju inte ens samma person längre, eller är någon av dom ens det? Nää, O.C var en av mina favorit serier förut, men nu vettefan..
Sen kollade jag en stund på Snygg naken, men usch vilken smörja det är. Visst det är väl bra att någon vill hjälpa tjejer att tycka om sig själva som dom är utan olika operationer och dieter. Men hallå, hur kan en kroppsstrumpa ge någon bättre självförtroende? Går man hem med en kille så åker ju ändå strumpan av. Och så tycker jag att han är för mycket vid tjejernas rumor och bröst. Men men ..

Nu ska jag snart kolla på Wallander. Det enda trokiga är bara att man redan sätt filmerna..

Kommentarer
Postat av: Sarah

En länk inifrån ett inlägg gör du så här:
1. Först skriver du den text som ska vara länktext.
2. Därefter markerar du den text som skall vara länktext, då kommer länk-knappen i editorns verktygsrad att aktiveras (knappen brevid HTML).
3. Klicka på länk-knappen
4. Där fyller du i länkens adress (URL). Enklast görs detta genom att klippa ut adressen från webbläsarens adressfält.
5. Därefter väljer du om URL:en skall öppnas i samma fönster eller eget fönster.
6. Slutligen ges länken en Titel som syns när man för muspekaren över länken. Hoppas att du förstår min märkliga förklaring :)

Postat av: Sarah

Förresten. Hur ändrar man utseendet på headern? Jag har prövat, men fattar ingenting :(

2007-05-06 @ 22:06:07
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

hhe ja...tänk att alla säger samma sak :P hahah

ja men wallander filmerna är juh bäst (a) heheh så dem tål att ses igen ;)

2007-05-07 @ 11:45:17
URL: http://justmadde.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback