One tree hill

Sitter här i min säng och surfar runt lite på internetvågorna medan jag slänger ett öga på tv imellan åt. Funderar lite på om jag ska sätta på ett nytt avsnitt av One tree hill som jag fastnat något enormt för. Nu har jag plöjt igenom hela första sesongen och snart halva andra sesongen. Skit, paniken kommer krypande.. jag köpte ju bara första och andra vad sjutton ska jag kolla på sen då? Hinner jag beställa tredje sesongen så jag får den innan jag hunnit se klart på andra? Världen går under.. knappast!

Jag har alltid undrat hur gamla dom i one tree hill ska föreställa att vara. Och nu när jag satt och kollade lite på google så hittade jag info om personerna. Eftersom Peyton Sawyer är min favorit så började jag kolla upp henne. Hon är bara några dagar äldre än mig ju, född 7 januari 1988. Brooke Davis är tydligen ett år yngre, vilket jag aldrig fattat i serien. Hon är född den 4 mars 1989. Nu vet jag äntligen det. :p

Nää, gud nu sitter jag ju bara och skriver blajblaj som inte en jävel bryr sig om haha.
Tjingeling!

image183
Peyton Sawyer (Hilarie Burton)


Kommentarer
Postat av: nirren

varför köpa ? :) wwww.torrentspy.com :D www.thepiratebay.com ;D

2007-10-02 @ 11:56:34

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback