Sjukling

Just nu är halstabletter och näsdukar mina bästa kompisar. Igår kväll började jag känna mig lite små snorig men trodde inte det skulle bli något utav det. Trodde det skulle försvinna under natten. Men så fel jag hade då. Istället vaknade jag med en genomtjock näsa, dunkande huvudvärk, ont i halsen och öronen. Kanoners!
All energi idag kommer gå åt att orka ta sig igenom dagen, med en sprallig Filippa. Allt annat jag tänkt göra får vänta tills jag är lite piggare igen. Det känns helt plötsligt inte riktigt lika viktigt längre.

Imorgon ska jag till skolan och presentera mig för den nya klassen, om jag inte är sjukare vill säga. Då får jag ringa till Anki och säga att jag kommer nästa vecka i stället. Är ju inte speciellt kul att stå framför en helt ny klass om man är sjuk med feber och hela baletten. Men är det inte värre än såhär så tar jag mig ner till skolan och presenterar mig. Sen är det bara att åka hem och ta det lugnt igen.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen och glo på tv, det är lite för jobbigt att sitta upp med denna huvudvärk.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya på dig gumms! :)

Postat av: Sara

Krya på dig :)

2007-10-11 @ 20:01:49
URL: http://sarasfoto.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaaa, det låter bra!
Mikaela lycklig! ;)

2007-10-12 @ 09:50:15
URL: http://mikaela85.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback