Fredag, hemsida på g

Idag är första dagen på ganska länge som jag och Lippa bara varit hemma själva. Hade ingenting inplanerat överhuvudtaget, vilket var ruskigt skönt. Fast det blir ganska tråkigt också, eftersom jag tycker om att göra saker. Men som tur är så har jag ju lilla Lippa som busar och har sig hela tiden. Eftersom hon kryper och det går fortare och fortare för varje dag så är det nästan ett heltidsgöra att passa henne.
Och idag började hon med något nytt, att sätta sig rakt upp och ner och sträcka upp händerna mot än när hon vill komma upp. Så söt så!

Men eftersom jag inte hade någonting att göra idag (förutom att leka med Filippa) så passade jag på att fundera lite på hur jag vill att min hemsida till mitt företag ska se ut. Jag har suttit och små pillat och testat olika förslag hela dagen till och från. Och nu på kvällen har jag äntligen fått till en design som jag är ganska nöjd med. Inte för simpel inte för avanserad. Luftig och lätt. Har gjort alla sidorna som ska vara med, men inte skrivit in dom rätta texterna än. Har bara gjort grunden liksom.
Så när jag skrivit klart det här inlägget ska jag maila B och fråga lite om rimliga priser. Vad kan man ta som "nykomling" av att bygga hemsidor?!

Imorgon får äntligen mormor komma hem. Det har varit diskussioner till och från varje dag nu om hur dom ska göra. Men nu ikväll fick vi veta att imorgon vid halv tolv flygs hon hem, Vad skönt att veta att från och med imorgon är hon på hemmaplan igen.
Enligt min moster och morfar kan läkarna nere i Rome bara italienska, knappt någon engelska alls. Och min stackars mormor är inte så duktig på engelska heller, och framför allt inte italienska. Så hon har nog det lite små kämpigt när morfar inte får vara hos henne.
Tänker på dig mormor!

Nu ska jag dricka upp mitt te som min kära syster har gjort åt mig och så ska jag skicka det där mailet till B. Sen blir det nog att pilla lite mer på hemsidan innan jag går och lägger mig.
Men innan jag avslutar det här inlägget vill jag bara säga Grattis Co på födelsedagen. Nu har du blivit hela 23 år ju, nästan gubbe! ;D

Och sist och minst, men mest älskad..
image134
..en krypande Lippa. Eftersom hon aldrig är still var det väldigt svårt att få en bra bild på henne när hon kryper. Så klaga inte på att den är suddig. :p

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi va kul att få höra om lippas framsteg och om dina framsteg med ditt företag :)

2007-09-08 @ 13:45:57
Postat av: therese

åh.. kryper redan.. hon är väl inte så gammal? :) längtar tills min lilla börjar krypa.. hihi.


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback