Fredag, irriterande hund :)

Det verkar som det var några stycken som röstade på mitt kort i alla fall, för  nu ligger jag bland dom 100 bästa i alla fall. Sist jag kollade var det på plats 63. :)

Just nu sitter Lippa och plockar ut alla leksaker från leklådan. Det roliga är bara att hon leker inte med dom, dom ska bara ur lådan..
Det är tur att det är lite omväxling i alla fall, för har lyssnat på Mikaelas doppresent hela dagen. Det är ju tur att den har ganska många olika låtar annars hade den nog åkt ut genom fönstret för länge sedan.

"A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä, Ö. Nu kan du sjunga ABC, nästa gång får du väl göra det!"

"1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, nu räknar vi upp till 10. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ,10, 10, 10"..

Det är bara två av alla miljoner låtar som den där hunden innehåller haha

Nej, nu ska jag ner till affären och handla lite grejs.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi, vi varnade er när vi gav er den ;)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback