Måndag, blää till allt bråk

Jag hade tänkt skriva ett glatt och trevligt inlägg om vad som hänt dom senaste dagarna. Både i Lippas utveckling och under våra dagar. Men nu har det blivit ändrade planer, har absolut ingen lust att skriva ett gulligull inlägg när allt känns åt helvete, allt känns mörkt och äckligt. Nej, det glada tar vi någon annan gång. Kanske skriver det senare när jag är på bättre humör för nu är jag så jävla ledsen och arg så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Skrivit om händelsen. Tänkt efter. Raderat allt.
Jag hade först tänkt skriva lite vad det handlade om, men jag har nu bestämt mig för att inte göra det. Eftersom jag är så arg kommer jag antagligen bara överdriva och inte vara rättvis. Kommer bara haka upp mig på det som hänt och inte se förbi på allt annat och därför måla upp en felaktig bild. Så för att undvika det, skriver jag om det när jag lugnat ner mig och är glad och spralliga Therese igen.
Ett klokt beslut om ni frågar mig!

Jag skriver kanske något roligare senare när jag är på bättre humör och det kommer jag nog hinna bli ikväll eftersom jag pratar med min underbara Mikaela på msn. Och man kan inte bli annat än glad av henne.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Awww Tessie <3


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback