Måndag, en slapp dag

Idag har det verkligen varit en ta det lugnt dag, vilket har varit riktigt skönt. Men jag var duktig och gick ner till ica för att hämta ut mitt paket med H&M kläderna så vi fick lite frisk luft i alla fall. Men eftersom mitt knä är lite ur balans just nu så vågade jag inte riktigt gå fram och tillbaka helt själv med Filippa. Så tog det i samband med att syster kom hem från skolan. Mötte henne nere vid ica, det var riktigt skönt att hon kunde hjälpa mig med vagnen upp för backen.

Det känns lite små skumt i knät när jag tar av stödstrumpan. Det liksom knarrar i knät när jag rör på det. Så vågar knappt röra på det utan stödstrumpan på. Är för rädd för att den ska hoppa ur en gång till. Men det värker i knät nästan hela tiden vilket är ganska jobbigt. Men får hoppas på att det lägger sig snart så man inte ständigt blir påmind av vad som hänt. Så länge det gör ont kommer jag inte våga använda benet som jag brukar.

Lippa har nog planer på att bli DJ eller något liknande för hon är ständigt på mammas och pappas stereo som lever ganska farligt. För någon dag sedan började hon att sätta på steroen, men idag lyckades hon även byta låtar flera gånger och höja volymen. Så till slut tog jag ut skivan från cdskivan för att slippa höra på den. Men då lyckades hon sätta på bandspelaren i stället så då kom det helt plötsligt Nils Karlsson pyssning från högtalarna. Mamma börjar fundera på om hon verkligen ska ha stereon där...

Orkar inte hämta sladden för att föra över bilderna till datan just nu, men gör det imorgon. Så dår får ni lite mer bilder istället.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: kusifinen din

hahaha Lilla pluttan då!! :) Snart är hon väl bättre än dig på datorer också! Tänk att utveckligen går så fort frammåt! :p KRAMAR


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback