Onsdag, barnfri

För en stund sedan var P här och hämtade Lippa, så nu är man själv en stund. Undra vad man ska passa på att hitta på medan man är själv?! Humz.. några förslag?
Först hade jag tänkt att jag skulle ta en skön dusch medan jag var själv, men sen kom jag på att jag ska på aerobics ikväll och kommer ju behöva duscha efter det. Så där sprack det.
Funderar på att se om det finns något gott i kylen eller frysen som jag kan äta till lunch, ja jag vet att det är sent att äta lunch nu men jag åt inte frukost förrän vid 12. Sen kanske jag ska göra som Mikaela säger, att baka någonting? Låter frästande vill jag säga...

Just nu sitter jag och bestämmer med Mikaela när vi ska se till att hitta på något. Just nu är det prat om att vi ska ses i helgen vilket skulle vara underbart! :)

Nää, ska nog äta något nu innan magen skriker så hysteriskt så grannarna kommer och klagar.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man nämns i din blogg var gång känns det som ^^

2007-09-19 @ 14:47:08
Postat av: kusifinen din

Vi har dubbelt upp av Totte går till doktorn, så om Lippa inte har en upplaga vill nea gärna ge bort den till henne! ;) Kram

Postat av: therese

hej. jag undrar bara hur du kan ha rosa bandet uppe i högra hörnet. jag vill med ha det. verkar bra att ha det när folk besöker ens blogg så kanske fler skänker pengar. så hur gör man för att få dit den på sin blogg? kram!

2007-09-20 @ 10:44:08
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback