Onsdag, kommentera med namn tack

Godmorgon alla glada!
Nu är vi vakna och pigga igen. Fast vi har varit vakna ungefär en timme, låg och busade en stund i sängen innan jag orkade hoppa ur sängen. Det var så skönt och varmt under täcket.

Såg att jag fått en kommentar i ett tidigare inlägg där någon skulle rätta mig för att jag råkat stava fel på ett ord. Okej om det stör er att man stavar fel, men är det verkligen ett måste att kommentera det?
Visst det är jätte roligt att få kommentarer, men ska ni kommentera skriv åtminstone ett namn. Det är så jäkla tråkigt när det är folk som är anonyma. Det är ungefär som att man inte vågar stå för vad man säger. Jag kräver inte mail eller bloggadress, bara ett litet namn. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Moget att kommentera stavning, man blir så trött på såna människor. Har dem inget bättre för sig?

Postat av: Jennie

usch det är så störigt när folk rättar om man råkar skriva fel eller vad som sånt.. så onödigt verkligen :P

2007-09-12 @ 23:03:11
URL: http://unreal.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback