Tisdag, bilder

Imorse hade vi ställt klockan för att gå upp klockab halv nio. Klockan 11.00 skulle jag vara på ett möte i skolan och diskutera hur vi ska göra i januari när jag ska börja plugga igen. Så vi gick upp och åt frukost, klädde på oss och gick till bussen. Kvart i elva kom vi till skolan där vi mötte min gamla idrottslärare som kärade ner sig i Lippa direkt. Sen gick vi vidare till syon där vi då kom överrens om att jag ska börja den 14 januaei klockan 10.00. Och istället för att gå ut på praktik så ska jag vara i skolan och fixa med projektarbetet och sånt där i stället. Får en ganska mjuk och bra start skulle jag tro. Plus att jag ska försöka fixa till mitt ig i samhällskunskap så jag kan komma in på högskolan om jag skulle vilja. Syon trodde inte det skulle vara några problem för mig att hinna med det, för hon tyckte jag hade så bra betyg. :)

Sen gick vi till centrum där jag köpte en sallad och en mer och när Lippa somnat så satte jag mig ute i solen och åt min lunch. Riktigt trevligt, trots att jag var ensam. Sen åkte jag och Lippa hem igen och nu har vi bara varit hemma och busat.
Nu ska jag försöka ringa mamma och se vad jag ska fixa för middag idag. Eftersom mamma inte är hemma förrän vid sex tiden på dagarna ser jag alltid till att middagen är färdig tills hon kommer hem, så hon behöver bara slå sig ner vid middagsbordet och äta. Lyxigt va? ;)

Tjingeling!

image171
Grinden.

image172
Tvn.

image173
Lippa ska ta död på alla flugorna.

image174
Lippa som DJ.

image175
Lippas nya vintermössa. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilken härlig mössa, å med snören också, precis vad Lippa gillar ^^
Det kommer nog gå finfint i plugget sen när det är dags ;)

Postat av: Jennie

Jättesöt bebis verkligen :)

2007-09-26 @ 12:03:11
URL: http://unreal.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback