Tisdag, godmorgon

Godmorgon! Eller godförmiddag kanske man ska säga!
Just nu sitter jag och äter frukost och Lippa sitter och leker på sin filt. Just precis, hon sitter stilla på filten och leker. Fast hon har varit ute och ryckt i alla sladdar, men efter att jag hämtat henne och sagt till henne några gånger verkade hon ge upp(?).
Nää, nu ska jag äta upp min smörgås och sen gå och göra lite gröt åt trollungen. Sen ska Lippa vara i centrum med sin pappa och faster en stund. Sen bär det av till bvc för en sen sexmånaderskontroll. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: anderss0on

Jag vill också äta frukost nu =)

Postat av: Mikaela

Fin bloggen är!

2007-09-11 @ 11:29:13
Postat av: Kristin

Hej igen! :) Förlåt om jag verkar tjatig hehe. Om vi säger nu att jag har en bild på "Mina bilder" som ligger i en mapp, vad blir då sökvägen som jag ska skriva i kåden (http://?.jpg?)Eller hur det ska skrivas. Är lite dålig på just java :) MVH Kristin

2007-09-11 @ 19:24:26
URL: http://pricksflikka.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback