Tisdag, massa regn.

Idag var vi med S igen, förvånade? Vi skulle mötas strax efter ett i Tumba centrum, men jag tog en tidigare buss för att träffa Sa en stund. Det var inte igår vill jag säga. Det var hur länge sedan som helst, om jag inte misstar mig helt har jag inte sett henne sen hon gick ut nian 2003. Det var riktigt roligt att stå och prata lite skit en stund innan S kom.
Sen gick vi till skolan där jag pratade med A om hur det blir med skolan i vinter. Vi kom överrens om att jag skulle ta kontakt med syon och kopiera alla mailen till henne. Och att jag någon gång innan höstlovet ska komma och presentera mig i den nya klassen. Det blir nog bra det här!

Efter skolbesöket gick vi över till Ch och hälsade på en stund. Det var riktigt roligt att se henne igen, och hon blev helt såld på Lippa. Men det var ju inte så konstigt, vem skulle kunna motstå henne?!
Ch sa även att hon funderat på att skaffa en liten plutt, och att hon nog fick gå hem och jobba på det nu efter att hon träffat mitt lilla troll.
När vi skulle gå där ifrån spöregnar det och Lippa var sååå trött att hon inte visste vart hon skulle ta vägen. Försökte mata henne lite till söms, men eftersom det åska så "hoppa" hon till varje gång det bullra. Stoppade ner henne i vagnen och S tog fram sitt braiga paraply, eller inte. Paraplyet levde sitt egna liv och vände på sig flera gånger. När vi kom till centrum missade vi precis bussen med någon sekund så vi gick in i centrumet och matade Lippa till söms.

Och nu på kvällen har jag bara kollat på Idol och House. Jag förstår inte att man ställer upp och sjunger i tv om man låter så förjävligt som många gör. Visst, jag kan inte heller sjunga. Men jag vet om det och ställer inte upp i en sådan grej. Jag besparar alla den smärtan! ;D

Nej, nu ska jag nog gå och borsta tanden och tvätta bort sminket och krypa ner i min sköna säng.

image130

тєяяі 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, det tycker jag faktiskt :D
Jag vet ju var din brevlåda bor ^^

2007-09-05 @ 11:06:43

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback