Tisdag, modellen Filippa

Idag fick vi en ganska lång och skön sovmorgon. Lippa vaknade inte förrän vid 11.11, vilket var hur skönt som helst. Jag vaknade ganska mycket tidigare, men det var skönt att bara ligga kvar under täcket och vila.
Medan jag åt frukost satt Lippa och lekte på sin filt med lite olika leksaker. Och efter hon fått lite gröt lekte vi fotograf och fotomodell, och givetvis var jag fotografen. Lippa är verkligen en liten linslus så det uppskattade hon. Så fort hon ser en kamera så kryper hon fram till kameran eller sätter sig och kollar rak in i kameran. Det är ju tur att hon tycker om att bli plåtat så man får många fina kort på henne. :)

Okej, tänkte dra en liten snabbis om vad som hänt den senaste veckan eftersom jag inte skrivit om det varje dag.
I onsdags fyllde P's farmor år så jag och Lippa åkte dit på kvällen för att gratta henne och se till att P's släktingar fick träffa Lippa lite grann. Det verkade som att det uppskattades i alla fall.

image156
På väg till P och hans farmor.

I torsdags var jag med S(?), haha jag minns inte riktigt, men tror att jag var med Sophie i torsdag. Jo, det var jag för vi kollade på idol och blev överlyckliga över att Patricia är med i år igen. Nu minns jag :)

image158
S och Lippa pussas.

I fredags tror jag att vi inte gjorde något speciellt alls.
Och i lördags var vi hos min kära mormor och morfar och åt middag. Det var kul att få träffa mormor och se hur det var med henne.
I söndags var vi hos min farbror och firade min kusin som fyllde 14 år förra söndagen, men då var hans lillebror sjuk så vi kunde inte komma. Och då fick Lippa en pulka av min farmor och farfar och jag fick en klocka av min farbrors fru.

Klockan jag fick.

Och igår var jag med S igen.
Nää, nu orkar jag inte skriva mera. Skriver mer ikväll, eller senare på dagen.
Tjingeling!

Men här kommer lite bilder från när vi lekte fotograf och modell.
image162
Lippa sitter i vardagsrummet.

image163
Lippa är på väg att krypa in i köket.

image164
Lippa sitter på köksgolvet och försöker ta kameran.

Kommentarer
Postat av: kusifinen din

Mina fin tjejer;)

Postat av: Mikaela

Världens goaste unge ;)

2007-09-19 @ 10:22:43

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback