Torsdag, godmorgon

Godmorgon alla pigga och glada!
Nu är vi vakna och berädda för en ny dag, med nya utmaningar.

Jag glömde eller nu ska jag inte ljuga, jag hade ingen lust att skriva om går dagen. Hade annat att göra så orkade inte ta mig tid till att skriva om dagen, men gör det idag istället. Så ni går inte miste om någon händelse i vårat liv för det. ;)

Nu ska jag gå och göra frukost åt mig och sen ska busungen få lite gröt. Just nu är det mammas och pappas stereo som lever farligt, den verkar vara väldigt intressant.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, det är jättesvårt och jobbigt för ögonen att läsa din blogg i dom nya färgerna. Den svarta texten smälter liksom ihop med bakgrunden.

2007-09-13 @ 10:40:02

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback