Torsdag, rösta?

Sorry alla som väntat på att jag ska skriva om går dagen och dagens händelser, men jag har inte haft tid idag. Och nu orkar jag inte sitta och skriva värsta inlägget. Jag såg att jag fått en kommentar om att det var lite jobbigt att läsa när jag bytt layout så testat att ändra färger lite grann, hoppas det blev bättre?! :)

Och alla ni som tycker att jag och Lippa är värda att vinna 1000 kr kan jätte gärna få gå in på
http://maestro.kampanj.nu/ trycka på veckans tävningsbidrag och sen leta fram min bild. Sist jag kolla var det bild 152, men det ändras ju beroende på hur folk röstar. Men det är i alla fall den här bilden:



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack! Nu blev det lättare att läsa :-)

2007-09-14 @ 11:13:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback